PALUU  

FAQ

  1. Mitä sitten tehdään jos tilaamalleni artistille tulee pakottava este eikä hän pääse esiintymään?
    Vastaus: StarPoint Oy:n artistitakuu turvaa sinulle vastaavantasoisen esiintyjän ilman lisäkustannuksia
  2. Haluan useamman artistin tilaisuuteeni, pitääkö minun tehdä jokaisesta artistista oma tilauksensa?
    Vastaus: Kyllä, tai sitten voit soittaa numeroomme 024 809 2220 jolloin otamme tilauksesi vastaan puhelimitse
  3. Entä jos palvelusta ei löydy sopivaa esiintyjää, kannattaako teihin ottaa yhteyttä?
    Vastaus: Kyllä kannattaa, sillä verkostomme kattaa suuren määrän eri alojen artisteja joten löydämme Sinulle varmasti hyvän esiintyjän tilaisuuteesi
  4. Miten pitkä maksuaika tilauksella on?
    Vastaus: Yksityisellä ja vasta toimintansa aloittaneella yritysasiakkaalla maksu tulee olla suoritettuna viikkoa ennen esitystä. Pidemmän aikaa toimineilla yrityksillä maksuehto on tyypillisesti seitsemän päivää esityksen jälkeen netto, tai sitten noudatetaan erikseen sovittavia maksuehtoja
  5. Onko tilauksen loppusumma kokonaishinta, vai tuleeko vielä lisämaksuja, esim. ohjelmatoimiston komissio?
    Vastaus: Tilauksen loppusummaan ei lisätä enää mitään muita kustannuksia.
  6. Saanko suoraan yhteyden artistiin, vaikka vain fanikirjeen lähettämistä varten?
    Vastaus: Sellaista mahdollisuutta järjestelmässä ei ole.
  7. Mitä eroa on Yksityinen ja Yritys-sivuilla?
    Vastaus: Helpottaaksemme artistien tuotteistettujen palveluiden selailua, olemme erottaneet yksityiset ja yritykset toisistaan, koska kohderyhmien palvelut ovat varsin eriluonteisia.
  8. Pitääkö sivuille kirjautua, vai voiko artisteja selailla etukäteen ennen tilausta?
    Vastaus: Artistisivujen selailu ja tarjouspyyntölomakkeiden täyttämäinen on mahdollista ilman kirjautumista.
  9. Kun olen jo tehnyt varauksen / tarjouspyynnön, miten saan välitettyä erikoistoiveet artistille?
    Vastaus: Tehdessäsi varausta / tarjouspyyntöä voit kirjata kaikki erikoistoiveet lomakkeelle kohtaan "Toiveita esiintyjälle". Artistimme ottavat aina yhteyttä tilaajaan viimeistään viikkoa ennen esiintymistä sopiakseen esiintymiseen liittyvistä käytännön yksityiskohdista. Vahvistettuasi tilauksen saat ohjelmatoimitussopimuksen, joka sisältää artistin yhteystiedot jolloin voit halutessasi ottaa itse suoraan yhteyttä artistiin / artistiryhmän yhteyshenkilöön.
  10. Kenelle voin antaa asiakaspalautetta tai kehitysehdotuksia?
    Vastaus: Esiintymistilaisuuden jälkeen Sinulle lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen palautelomake, jossa voit antaa tapahtumasta palautetta ja kehitysehdotuksia. Mikäli Sinulla on muuten vain kysymyksiä tai hyviä ehdotuksia, voit lähettää ne osoitteeseemme info@starpoint.fi
  11. Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?
    Vastaus: Ilman muuta voit! Palvelemme mielellämme myös henkilökohtaisesti ja autamme Sinua löytämään parhaan mahdollisen esiintyjän tilaisuuteesi.
  12. Keneen voin ottaa yhteyden, mikäli minulla on kysyttävää ennen tilauksen tekemistä?
    Vastaus: Soittamalla StarPointin numeroon 024 809 2220
  13. Miten pitkälle varauksen voi tehdä, sillä minulla on häät elokuussa 2020, ja haluaisin varata jo nyt tietyn artistin?
    Vastaus: Järjestelmän kannalta niin pitkälle ulottuva varaus on täysin mahdollista, varauksen hyväksyminen niin pitkälle on kuitenkin täysin artistikohtaista. Laita ajankohtatoive osoitteeseen info@starpoint.fi, niin tarkistamme tilanteen suoraan valitsemaltasi Artistilta.